Een Slimme Sint kiest voor SmartGames

Branded content - Social add ons -

Wat als je je kind al spelend kan laten leren. Ha, dat is win-win! Maison Slash zette dan ook maar al te graag de educatieve én duurzame spellen van SmartGames in de kijker. En ze zijn nog eens van Belgische bodem ook, net wat we graag hebben. Aan Maison Slash om te laten zien dat SmartGames absoluut een binnenkopper is in de zak van de Sint.

Belgisch, educatief én ‘doet geen pijn aan de ogen om naar te kijken’? Dat moet in de zak!

In 4 artikels brachten we de leukste spellen voor kinderen en peuters. Onze lezers kregen er ook een kortingscode bovenop. Op onze socials liep daarnaast nog een wedstrijd waarbij een gezin voor élk kind een SmartGames-spel kon winnen. De jacht naar Sinterklaascadeaus werd geopend en het Belgische speelgoed van SmartGames viel duidelijk in de smaak.

  • Totaal quality reads: 22.985
  • Leestijd: Gemiddeld 1min29
  • Reach social: 525.538
  • Engagement social: Gemiddeld 8%
  • Click Through Rate (CTR): 15,62%

Een mooie samenwerking waar ook Tabitha Van den Bergh, Content Marketing Manager bij Smartgames erg tevreden over was: ‘Onze samenwerking met Maison Slash verliep heel vlot. Het team reageerde snel en correct op al onze vragen. Dankzij hun expertise en goede zorgen, konden we rekenen op goede resultaten in Vlaanderen.’

Wil je graag meer weten over onze #SlimmeSint bij SmartGames? Check hier een van de artikels op ons online magazine.