Lijst
Tonen wat je allemaal te bieden hebt, heeft een enorme overtuigende kracht. Mensen krijgen een lijst aan inspiratie voorgeschoteld die hen heel wat opzoekwerk bespaart. Dit is de manier om iedereen in een community aan te spreken.
Read moreWij bij Maison Slash zijn niet van de miljoenen impressies, want wat betekent dat eigenlijk? Jij wil dat ouders weten waarom jouw aanbod nuttig voor hen is, en dat ze aan je denken op het juiste moment. Dat bereiken we niet met een bazooka, maar met pijl en boog. Gericht en geduldig. Dat maakt onze content oprecht en effectief. Als je je boodschap daarbij meermaals herhaalt, maak je de kans des te groter dat ze blijft hangen. Zaadjes planten noemen we dat.
Hoe wij dat meten? We kunnen helaas niet in de hersenpan van onze ouders kruipen, maar onze hoge leescijfers en CTR%'s geven al een serieuze indicatie! Om de boodschap zo goed mogelijk bij bestemmeling te krijgen, maken we gebruik van het gepaste formaat.
Tonen wat je allemaal te bieden hebt, heeft een enorme overtuigende kracht. Mensen krijgen een lijst aan inspiratie voorgeschoteld die hen heel wat opzoekwerk bespaart. Dit is de manier om iedereen in een community aan te spreken.
Read moreDe proef op de som nemen, dat is vaak de beste manier om je merk te laten beleven. We selecteren het ideale gezin om je product of service te beleven en delen hun ervaring met de hele community in een artikel.
Read moreSoms moet het niet meer zijn dan een simpele voorstelling. In dit format stel je jouw merk, spel of game voor aan onze community, of leg je hen uit waarom het net zo gezinsvriendelijk is.
Read moreMensen connecteren makkelijker met mensen die hetzelfde beleven. Herkenbaarheid is het succes van dit format. We zoeken een gezin dat (of een slashparent die) aansluit bij je ideale doelgroep en laten hen aan het woord. Hoe meer lezers zichzelf herkennen in het verhaal hoe meer zij ook je merk zullen overwegen.
Read moreIn dit format lanceren we een wedstrijd, en zorgen zo voor een ripple effect over de hele community. Daarbovenop krijgt de winnaar ook de eer om verschillende producten uit te testen. Wij delen hun ervaringen met de hele community, en hun favoriet... die mogen ze gewoon houden. Dat is twee keer gewonnen!
Read moreEen portie voyeurisme schuilt in ieder van ons. Geef het maar toe! In dit format vragen we aan verschillende slashparents ‘Oedoedegijda?’ Want we willen allemaal weten hoe anderen het leven met kinderen aanpakken, toch? We laten hier dus graag ouders aan het woord die het net iets anders doen.
Read moreEen slashparent heeft tonnen inspiratie nodig om de kinderen bezig te houden. Jammer genoeg is die kwaliteit niet altijd aangeboren. Onze creatieve breinen doen niets liever dan leuke DIY’s verzinnen die ervoor zorgen dat ouders met jouw merk aan de slag gaan. Fun voor kids, zielerust voor ouders en impact voor je merk.
Read moreIn dit format laten we het competitiebeest in onze community los. Een beetje competitie heeft nog niemand kwaad gedaan. Het voordeel hiervan is dat we zo zorgen voor een ripple effect over de hele community.
Read moreWil je gezinnen aan de slag laten gaan met jouw merk? Dan is dit format jouw go-to! Met een Free Download waarin jouw merk centraal staat, kunnen gezinnen hun kinderen entertainen of inspireren om iets te doen.
Read moreEen nieuw product? Onbekend is onbemind, en daar brengt Maison Slash graag verandering in! 100 gezinnen uit onze TestFamilie krijgen jouw product opgestuurd om uit te testen en geven hun mening. Daar halen we de mosterd voor een artikel dat de hele community goesting geeft!
Read more