Uitgetest!
De proef op de som nemen, dat is vaak de beste manier om je merk te laten beleven. We selecteren het ideale gezin om je product of service te beleven en delen hun ervaring met de hele community in een artikel.
Read moreWij bij Maison Slash zijn niet van de miljoenen impressies, want wat betekent dat eigenlijk? Jij wil dat ouders weten waarom jouw aanbod nuttig voor hen is en dat ze aan je denken op het juiste moment. Dat bereiken we niet met een bazooka maar met pijl en boog, gericht en geduldig. En dat maakt onze content oprecht en effectief. Als je je boodschap daarbij meermaals herhaalt, maak je de kans des te groter dat ze blijft hangen. Zaadjes planten noemen we dat. Hoe wij dat meten? We kunnen helaas niet in de hersenpan van onze ouders kruipen, maar onze hoge leescijfers en CTR%'s geven al een serieuze indicatie! Om de boodschap zo goed mogelijk bij bestemmeling te krijgen, maken we gebruik van het gepaste formaat. Zo hebben we er op dit moment 7, voor elk wat wils dus!
De proef op de som nemen, dat is vaak de beste manier om je merk te laten beleven. We selecteren het ideale gezin om je product of service te beleven en delen hun ervaring met de hele community in een artikel.
Read moreMensen connecteren makkelijker met mensen die hetzelfde beleven. Herkenbaarheid is het succes van dit format. We zoeken een gezin dat aansluit bij je ideale doelgroep en laten hen aan het woord. Hoe meer lezers zichzelf herkennen in het verhaal hoe meer zij ook je merk zullen overwegen.
Read moreEen portie voyeurisme schuilt in ieder van ons, jaja, geef het maar toe ;). Dit format brengt ons midden in de huiskamers van onze slashgezinnen en bewijst hoeveel vertrouwen Maison Slash geniet bij de community. De vraag ‘hoe doen anderen dat?’ is wat speelt bij dit format.
Read moreEen ouder heeft tonnen creativiteit nodig om zijn kinders te entertainen of te doen eten. Jammer genoeg is die kwaliteit niet altijd aangeboren… Onze creatieve breinen doen niets liever dan leuke DIY’s verzinnen die ervoor zorgen dat ouders met jouw merk aan de slag gaan. Fun voor kids, zielerust voor ouders en impact voor je merk.
Read moreEen nieuw product? Onbekend is onbemind en daar brengt Maison Slash graag verandering in. Een selectie uit onze 1700 potentiële testfamilies krijgt de producten te testen en geeft zijn mening. Daar halen we de mosterd voor een artikel dat de hele community goesting geeft!
Read moreOmdat er binnen de community veel vraag is naar interessante boeken en spelletjes creëerden we de Spellenclub. Elke maand wordt er wat nieuws uitgetest om anderen te inspireren.
Read moreEen beetje competitie heeft nog niemand kwaad gedaan. In dit format laten we het competitiebeest in je los en zorgen voor een ripple effect over de hele community.
Read more