Het is niet omdat je kinderen krijgt, dat je leven stopt. Ouders willen ook wat. Wat snakken we naar dat snuifje rocknroll, wat tijd voor onszelf, misschien wat inspiratie, of wie weet gewoon herkenning? Dat is wat Maison Slash wil bieden. Voor/elke/ouder/wat/wils.

Gezinnen zijn niet meer wat ze geweest zijn. NGP’s -of the New Generation of Parents- breken met tradities en verwachten een andere tone of voice. Welkom bij Maison Slash, hier kom je thuis.

#Parentfriendly, dat is de inzet van Maison Slash. In dit lifestyle e-zine speciaal voor NGP’s vind je heel brede info terug, verspreid over categorieën zoals style lover / early adopter / entertainment junkie / travel addict / foodaholic / thing maker / storyteller.

Ontdek hier onze #PARENTFRIENDLY leefwereld

Doelgroep new generation of parents (25-45 JAAR)

Het online magazine Maison Slash is er voor moeders én vaders met kinderen van 0-14j. Deze ‘New Generation Parents’ combineren verschillende rollen / identiteiten en houden van humor en zelfrelativering. Ze zijn constant op zoek naar inspiratie en lifestyle tips, en zijn zeer gevoelig voor duurzaamheid en time management.

Contextmarketing_Gezin

75% vrouwen
25% mannen

WAT BETEKENT DAT ‘IMPACT’ VOOR JE ARTIKEL?

  • GEMIDDELD AANTAL READS 4500

  • GEMIDDELDE LEESTIJD 1m05

  • CLICK THROUGH RATE 3 - 6%

Site traffic

Geen file bij ons, enkel traffic!

1min05

Gemiddelde tijd op een pagina

0

Unieke gebruikers het voorbije jaar (100000 per maand)

0

Paginaweergaven het voorbije jaar (220830 per maand)

Social media

Social Media is niet meer weg te denken uit onze mediamix.

0
Volgers op instagram

0
Likes op Facebook

0
Nieuwsbrief abonnees

Cijfers zijn steeds in beweging. Wil je de meest recente update ontvangen? Vraag hier onze mediakit aan.