A piece of Cake die nieuwe bank app
Branded content -
Als er één ding is waarover koppels wel eens in discussie gaan, wat is dat dan? The money, inderdaad! Hoe we ons huishoudbudget beheren, dat is een serieuze taak van alledag. Mochten we je zeggen dat je daarbij hulp kan krijgen, wat zeg je dan? JA natuurlijk! Weg met de excellekes of de vraag: waar gaat al dat geld naartoe? Hier is het antwoord… Moeilijk? Nee nee, Cake heeft zijn naam niet gestolen, eenvoudig in gebruik, direct inzicht en als je data deelt (volledige uit eigen wil en GDPR proof) dan krijg er ook nog eens een piece of the… cake jawel in kortingen bij partners én in geld. Want Cake deelt graag de winst met zijn gebruikers (huh?!)
Bij Maison Slash zijn we altijd in voor hebbedingetjes die ons leven vergemakkelijken. Want ouder zijn, dat is van druk, druk, druk. Dus legden we onze Slashparents met veel plezier uit hoe de app precies werkt (al legt het zichzelf uit). Om nog wat meer te triggeren, zetten we de nodige speciallekes in the spotlights, mensen die hun budget toch net iets anders beheren dan gangbaar zeg maar. Ik was bijvoorbeeld, shopping freak zijnde, vooral onder de indruk dat iemand maar 50€/jaar aan kleding besteedt (zot hé). De mensen van Cake waren eveneens onder de indruk, want hun app laten testen bij hun doelpubliek dat genereerde meteen waardevolle reacties die ze meteen in de verdere uitrol konden meenemen. Iedereen gewonnen!
- Totaal quality reads: 85.486
- Leestijd: Gemiddeld 3m28
- Reach social: 732.517
- Engagement social: Gemiddeld 19,4% op Facebook
Wil je graag meer weten over de Cake-app? Check hier het artikel op ons online magazine.