#BackToLife met Delhaize
Branded content -
Delhaize heeft alles in huis (letterlijk!) om ouders te helpen hun weekstructuur back on track te krijgen na een lange zomervakantie. Elke ouder weet dat wanneer school en de hobby’s opnieuw beginnen, ze opnieuw alle maaltijden nauwkeurig moeten plannen om de ballen in de lucht te houden. Maar oedoededa? Samen met Delhaize ging Maison Slash op zoek naar dé oplossingen voor gezinnen om de huishoudelijke en culinaire ratrace te bedwingen.
Maison Slash ging langs bij 10 gezinnen (5 Nederlandstalige en 5 Franstalige) die elk een andere oplossing hebben om op tijd een maaltijd op tafel te kunnen toveren. Dat de back to school, of zoals wij het noemden #BackToLife, heisa leefde, kunnen we na deze campagne niet meer ontkennen.
Maison Slash België
- Totaal quality reads: 71.331
- Leestijd: Gemiddeld 4min03
- Click Throughs: 3.102
Maison Slash Belgique
- Totaal quality reads: 14.125
- Leestijd: Gemiddeld 3min52
Wil je graag meer weten over onze samenwerking met Delhaize? Check hier de artikels op het Nederlandstalig online magazine.