De Back to school-dilemma’s met Delhaize

Branded content -

Corona heeft onze gewoonten helemaal door elkaar geschud, ook die in onze familiekring. De vraag? Welke nieuwe ongeschreven regels willen we behouden en welke niet? Dat kaartte Delhaize aan in haar Back To School campagne #welofni. Om specifiek gezinnen te bereiken deed Delhaize beroep op Maison Slash. We kaartten een resem gezinsdilemma’s die ouders tot nadenken aanzette. Zo konden we samen ouders helpen om knopen door te hakken. 

Welofni? Goeie vraag Delhaize!

We vroegen onze lezers naar hun mening. Terug met de kinderen naar de supermarkt, welofni? Terug voorverpakte klastraktaties recht uit de winkel, welofni? We schotelden hen 4 dilemma’s voor waarbij voor beide kanten iets te zeggen viel. Dat meningen verdeeld waren, zette aan tot conversatie en bewees dat deze dilemma’s wel heel herkenbaar waren. Zo ontdekten ze ook wat Delhaize voor de dagelijkse brooddoos te betekenen had. 

  • Totaal quality reads: 22.974
  • Leestijd: Gemiddeld 2min04
  • Reach social: 653.244
  • Engagement social: Gemiddeld 11,70%
  • Click Through Rate (CTR): 5,78%

Wil je graag meer weten over onze samenwerking met Delhaize? Check hier de artikels op ons online magazine.