De rugzak bomma voor Bellewaerde

Family influencers - Native at the core - Social add ons -

Als een pretpark als Bellewaerde aan Maison Slash vraagt om lawaai te maken over de opening van het nieuwe seizoen… Wat dan? Wij maken er als agency altijd een punt van om een gepast ‘haakje’ te vinden waar we onze content aan kunnen hangen. Dat wij de doelgroep gezinnen door en door kennen, maakt dat we telkens in staat zijn om een toffe insteek te vinden die minstens raakt. Een lach, een traan, maar sowieso herkenning. Voor Bellewaerde kwamen we met het concept ‘De Rugzakbomma’ op de proppen, een concept die een extra laag gaf aan het artikel, de wedstrijd en de influencercampagne die we organiseerden.

'Wil jij mijn rugzakbomma zijn dit pretparkseizoen?'

Want jawel, iédereen heeft wel een rugzakbomma in de familie of kennissenkring. Iemand die graag mee op uitstap gaat, maar voor wie het drukke roetsjgebeuren of natte waterattractie-ding niet meteen moet. ‘Ik wacht hier wel bij de rugzakken!’, roepen ze vol liefde en geduld. Rugzakbomma’s zijn dus m/v en jong/oud. Je vindt ze in alle maten en soorten en zijn vooral te herkennen aan hun aardigheid, familieliefde en gezelligheid, doch ook aan enig gebrek aan avontuurlijkheid.

Dankzij de humor en herkenbaarheid van deze campagne konden we op vlak van bereik en engagement schone resultaten voorleggen!

  • Totaal quality reads: 3.236
  • Leestijd: Gemiddeld 2min13
  • Reach social: 191.736