Mensen verbinden, Orange doet het ook offline.

Branded content - Family influencers -

In een jaar waarin we in ons eigen kot moesten blijven, was het niet makkelijk voor onze Slashparents om in contact te blijven met de mensen rondom hen. Daar wilde Orange samen met Maison Slash iets aan doen, en nee deze keer niet met bellekes of videocalls. Want van die online meetings had iedereen zijn buik wel vol. Tijd dus om de mensen ‘oldschool-gewijs’ opnieuw offline te verbinden!

#StoepStories, een boodschap in krijt voor verbondenheid

Daar had je het dan, onze #StoepStories. De bedoeling was dat je met krijt een boodschap op de stoep schreef bij iemand die je wilde verrassen. We legden het concept uit in een artikel op Maison Slash en bouwden er een influencercampagne rond. Samen met 9 influencers creëerden we aan de #StoepStories-ketting en bereikten daarmee een grote groep Slashparents. Deze campagne van Orange deed wat het moest, ze creëerde verbondenheid en zorgde voor wat minder eenzaamheid. En daar doen we het bij Maison Slash voor. 

  • Totaal quality reads: 15.143 
  • Gemiddelde leestijd: 1min43
  • Reach campagne: 497.273

Wil je graag meer weten over onze #StoepStories-actie met Orange? Check hier het artikel op ons online magazine.