Nostalgie in een modern jasje met Anco

Branded content - Social add ons -

Bij Maison Slash zoeken we het echte verhaal achter je merk. Voor Anco is dat nostalgie naar vroeger. En laat ons eerlijk zijn. Als we gerechten van vroeger maken, kunnen we ook beter de ingrediënten van vroeger gebruiken niet? Anco is al sinds ever een vaste waarde op het boodschappenlijstje van de bomma. Tijd om die producten ook bovenaan de lijst van onze Slashparents te krijgen!

Al gedacht om groenten te verstoppen in je ballekes met krieken?

Wij zochten naar vier gerechten die emotie oproepen zoals de soep van de bomma en ne goeie traditionele hachis parmentier. Die typische ‘het-is-weer-familiefeest-bij-de-bomma’-gerechten stopten we in een 2020-jasje. Zo werden ze omgetoverd tot onder andere een Oosterse soep en een veggie parmentier. We versterkten deze 4 artikels met polls op socials. En amai, de hoeveelheid reacties die daarop kwamen, was overweldigend! Slashparents zijn het paneermeel van Anco duidelijk nog niet vergeten. Door hun eigen tips nog eens opnieuw te delen met onze community werd wel duidelijk dat Anco voortaan wél op je boodschappenlijstje moet staan. 

  • Totaal quality reads: 10.456
  • Leestijd: Gemiddeld 2min54
  • Reach social: 262.009
  • Engagement social: Gemiddeld 8,5%. 

Wil je graag meer weten over onze nostalgische artikelreeks met Anco? Check hier de artikels op ons online magazine.