Stralende kerst met #BuildToGive van LEGO

Branded content -

Tijdens de feestdagen is het vaak van krijgen, krijgen, krijgen en bakken vol speelgoed onder de kerstboom. Tijd dus om terug te gaan naar de essentie van Kerst: warmte, liefde en goed doen voor anderen. LEGO dacht er zo over en creëerde de hartverwarmende #BuildToGive campagne! Maak met je kids een ster van lego, deel op social en Lego geeft een set weg aan één van hun liefdadigheidspartners. Plezier maken én iets goeds doen tegelijk? Dat was écht iets voor de Maison Slash community en dus zetten we er met plezier onze schouders onder.

Liefdadigheid op kindermaat, oegoedisda?!

Maison Slash riep gezinnen op om al hun LEGO-blokken te verzamelen en volop sterren te bouwen. Groot, klein, dik, dun, in de vorm van een ster of net iets anders, alles kon en alles mocht! De liefdadigheidscampagne van LEGO viel dan ook goed in de smaak bij onze lezers. Niet alleen werd er volop gebouwd, maar ook gretig doorgeklikt naar het prachtige initiatief:

  • Totaal quality reads: 3.607
  • Leestijd: Gemiddeld 2min54
  • Click Through Rate (CTR): 13,50%

Wil je graag meer weten over onze samenwerking met LEGO? Check hier het artikel op ons online magazine.