The Lazy Games for Spa

Native at the core - Social add ons -

De wereld van jonge ouders kleurt in de ogen van veel brands nogal snel rozig. Met kirrende baby’s, overgelukkige mama’s en heel veel fluffy wolkjes. Maar wat als je het eens anders aanpakt? Vertel de waarheid met een laag zelfrelativerende humor erover. Dan krijg je de campagne die we uitwerkten voor watermerk Spa.

Elke ouder voelt hetzelfde: #wearemoe

Wist je dat je door veel water te drinken ook je hersenen hydrateert en zo creatiever kan denken?
Jep, enter “the Lazy Games” by Spa. Als jonge ouder blijft je lichaam dan wel geradbraakt door huilende kinderen en te weinig slaap. Maar laat gewoon je hoofd op volle kracht werken. Speel samen met je kind een spel waarbij jij lekker lui kan zijn en je je koter geweldig afpeigert. Quality time samen was nog nooit zo gemakkelijk.

De campagne liep via de social kanalen van Spa en werd extra verspreid door een selectie ‘parenting influencers’. Als afsluiter organiseerden we nog de toepasselijke wedstrijd ‘Win een weekend slaap’ waarbij een koppel ouders in een prachtig kasteel een weekend gerust gelaten werd.