Maison Slash doet nu ook sampling marketing met de TestFamilie

-

‘We vroegen aan 100 Vlamingen …’ Wie door het horen van deze zin een nostalgische nineties vibe voelt, dat klopt! Maar Maison Slash lanceert geen nieuwe Familieraad. Nee, het is iets veel beter! Maison Slash lanceert zijn eigen TestFamilie, waar elke slashparent een tester en reviewer mag zijn.

De TestFamilie, oewerktda?

Vanaf vandaag kunnen onze lezers zich aansluiten bij onze Maison Slash TestFamilie. Wanneer ze ingeschreven zijn, komen ze in aanmerking om producten te testen en te reviewen. Voor elke sampling worden uit onze TestFamilie 100 ouders – of slashparents zoals wij ze noemen – geselecteerd om thuis een testpakket te ontvangen. Het enige wat dan van hen verwacht wordt, is te antwoorden op onze vragen via een online formulier. Met al die verzamelde info maken wij dan weer een geweldig artikel. Voor en door slashparents, dat is al sinds de start van Maison Slash het idee!

Sampling, wat kan dat dan zijn?

In product sampling zijn er énorm veel mogelijkheden. Alle producten die baby’s, peuters, lagere schoolkinderen, tieners, ouders en gezinnen in het algemeen kunnen aanspreken, komen in aanmerking. Breng jij een nieuw tussendoortje, groeimelk, de nieuwe generatie menstruatiecups of anti-puistenmiddel op de markt? Onze TestFamilie test het, reviewt het en wij delen de ervaringen met onze community.

Hé, dat is interessant!

Heb jij interesse in een sampling-campagne met onze TestFamilie? Check hier onze ratecard en boek een gratis brainstorm om te kijken wat Maison Slash voor jou kan betekenen.