NIEUW! Ga voor nóg meer awareness bij de Belgische gezinnen met onze Awareness Bomb

-

Maison Slash lanceert een nieuw format, en het is een knaller van formaat. Letterlijk! Met onze Awareness Bomb ga jij met jouw merk namelijk voor nóg meer awareness bij de Belgische gezinnen. Hoe dat werkt, ontdek je hier.

Die Awareness Bomb, wadisda?

Vanaf nu kan jij naast de gewone artikel-pakketten ook kiezen voor een Awareness Bomb. Zoals de naam al doet vermoeden, gaan wij met dit format voor jouw merk die extra mile om nóg meer awareness te creëren.

Dat doen we niet alleen door een kwalitatief artikel te schrijven, maar ook door een wedstrijd te lanceren én door onze social followers op een slimme manier op te warmen. Dat betekent: optimale awareness! Want met de Maison Slash Awareness Bomb komt onze geëngageerde community dus op meerdere tijdstippen én plaatsen met jouw merk in contact.

Hoe gaat dat in zijn werk?

Wat start met awareness én teasing op onze sociale media-kanalen, wordt daarna gevolgd door een dedicated mail naar wel 30.000 gezinnen. Zo kom jij récht in de huiskamers binnen! In die mail zullen gezinnen getriggerd worden om deel te nemen aan een wedstrijd waarin jouw merk centraal staat. De winnaar van de wedstrijd mag jouw product of dienst uittesten, en dat wordt dan weer in een kwalitatief branded content artikel gegoten dat rechtstreeks naar onze community van wel 150.000 maandelijkse lezers gaat.

Als gezinnen daarna nog steeds niet van jouw merk/diensten/nieuwe product gehoord hebben, dan weten wij het ook niet!

Maison Slash zorgt al 7 jaar lang voor vuurwerk!

Brand awareness is iets waar wij bij Maison Slash héél erg op hameren. Wie wil bouwen aan credibiliteit en vertrouwen rond zijn merk, moet werken aan brand awareness. En hoewel dat vaak gelinkt wordt aan brede marketingcampagnes op de kanalen die een groot deel van de bevolking bereiken, zijn niche platformen als Maison Slash net énorm efficiënt. Native content is daardoor een slimme aanvulling op grotere campagnes. Je boodschap op de juiste plek krijgen, op het juiste moment zorgt namelijk écht voor vuurwerk. Vuurwerk dat wij al 7 jaar lang voor al meer dan 100 merken – die gezinnen willen bereiken – hebben weten te creëren.

Hé, dadisinteressant!

Heb jij interesse om een Awaraness Bomb te planten middenin jouw doelgroep van Belgische gezinnen? Download dan snel onze ratecard om hier meer over te weten te komen, of boek langs deze weg meteen een gratis brainstorm om te kijken wat Maison Slash voor jou kan betekenen.