Stéphanie Van Geit, Digital Manager bij Mindshare Belgium: ‘Maison Slash speelt het klaar om met online content de gezinnen tóch meerdere minuten lang naar jouw merk te laten kijken.’

-

Supermarktketen Delhaize heeft (letterlijk!) alles in huis om ouders te helpen de huishoudelijke en culinaire ratrace te bedwingen. Dat ze een van hun belangrijkste doelgroepen willen bereiken via Maison Slash, mag dan ook niet verrassen. Waarom Maison Slash voor Delhaize zo’n slimme zet is? Dat vertelt Stéphanie Van Geit, Digital Manager bij Mindshare Belgium – het media agentschap van Delhaize -, jou hier!

Al 4 jaar lang bouwt Stéphanie Van Geit mee aan de digitale aanwezigheid van supermarktketen Delhaize. Vanuit haar functie als Digital Manager bij Mindshare Belgium, het media agentschap van Delhaize, denkt ze mee na over de opportuniteiten die voor Delhaize online te rapen zijn. En Maison Slash is dus een van die opportuniteiten. Stéphanie: ‘Voordat ik verantwoordelijk was voor de digitale campagnes van Delhaize, hadden we al eens samengewerkt met Maison Slash. En dat was meteen een sterke match! De positieve resultaten zorgden ervoor dat we Maison Slash ook het volgende jaar integreerden in onze strategie. Dat we daarbovenop ook meteen op nationaal niveau konden communiceren via Maison Slash België én Belgique, trok ons alleen maar meer over de streep. En dat niet alleen! De fijne samenwerking tussen het Maison Slash team, het mediateam (met Annelore Van Hove), en het marketing team van Delhaize zelf zit er zeker ook voor iets tussen! Dat de klant, het agentschap én de partner zo op één lijn zitten, is alleen maar een troef voor een succesvolle campagne.’

Gezinnen targeten op een geloofwaardige manier én ook nog eens volledig op hun maat? Daar is Maison Slash heel erg sterk in!

Stéphanie: ‘Niet alleen voor Delhaize en andere supermarkten, maar ook voor véél meer merken, zijn gezinnen een belangrijke doelgroep. Natuurlijk kan je hen op heel wat manieren online targeten, maar wij weten dat het ongelooflijk belangrijk is om dat op een persoonlijke manier aan te pakken. Gezinnen targeten op een geloofwaardige manier én ook nog eens volledig op hun maat? Daar is Maison Slash heel erg sterk in!’

De perfect haak tussen merk en doelgroep vinden, dat werkt!

Maison Slash gaat dan ook steeds op zoek naar dé manier waarop een merk kan inspelen op wat leeft bij gezinnen op dat specifieke moment. Ook in de laatste campagne die Maison Slash voor Delhaize uitwerkte, deden we dat. Een gebrek aan inspiratie, moeilijke eters, budgetperikelen en tijdgebrek? Ja, ‘t is een ding bij ouders! En daar konden wij in samenwerking met Delhaize succesvol op inspelen. Stéphanie: ‘Maison Slash vond ook voor de laatste campagne weer dé perfecte haak tussen wat Delhaize wou zeggen en wat gezinnen zochten op dat moment. Ondertussen weten wij maar al te goed dat we daarvoor bij Maison Slash goed zitten.’

 ‘In het kader van online content consumeren, is het énorm fijn om te zien dat mensen zo lang naar het verhaal van Delhaize willen luisteren.’

Stéphanie: ‘Dat is ook een van de redenen waarom we bij elke campagne al boven de vooropgestelde doelstellingen beland zijn, geloof ik. Bij Maison Slash betaal je voor een bepaald aantal kwalitatieve, gegarandeerde reads. Elke keer hebben wij die benchmark al overschreden. We zagen keer op keer dat gezinnen écht lang – beduidend langer dan 2 minuten – de artikels lazen. In het kader van online content consumeren, is het énorm fijn om te zien dat mensen zo lang naar het verhaal van Delhaize willen luisteren. Maison Slash speelt dat klaar door in te spelen op wat hen écht bezighoudt!’

De kracht van creativiteit én een sterke community

Maar Maison Slash onderscheidt zich ook op andere manieren. Stéphanie: ‘Dat Maison Slash weet waarmee ze bezig zijn, merk je al vanaf het prille begin van de samenwerking. De creatieve pitches en het feit dat ze zich verdiepen in wat onze objectieven waren, maakt dat het meteen een enorm fijne samenwerking was. Ze zorgden ervoor dat de content matcht met hun brand, met hun community én met onze doelstellingen. En dat is goud waard!’

 ‘Dat de community van Maison Slash zo geëngageerd en actief is, is een groot onderscheid met andere vormen van targeting.’

Stéphanie: ‘Ten slotte zit de kracht van Maison Slash ook deels in de community zelf. Ouders weten dat ze bij Maison Slash terecht kunnen voor dingen die hen interesseren, en dat maakt dat ze op eigen initiatief terugkomen naar het platform. Dat zij zo geëngageerd en actief zijn, is een groot onderscheid met andere vormen van targeting.’