Op naar meer body positivity met Dove
Branded content -
Dove werkte een heuse zelfvertrouwenkit uit mét concrete acties die ouders samen met hun kinderen kunnen ondernemen. Tieners krijgen via sociale media meer prikkels dan ooit. Op apps zoals Instagram, Snapchat en TikTok krijgen zij vaak video’s en foto’s te zien van jonge slanke mensen op de zoveelste droombestemming. Voor de ouders in onze community komt deze zelfvertrouwenkit dan ook als geroepen! Op naar meer body positivity bij onze kinderen? Wij doen mee!
Samen met Dove ging Maison Slash op bezoek bij Sofie, mama van vijf kinderen én rolmodel als het over body positivity gaat. Haar verhaal bleek voor veel ouders herkenbaar, en zorgde anderzijds voor heel wat respect in onze community. Zo zie je maar weer, echte verhalen werken.
- Totaal quality reads: 9.903
- Leestijd: Gemiddeld 3min51
Charlotte Dejaegere, Account Manager voor Dove: ‘De redactionele effort die Maison Slash in een campagne steekt, is zijn prijs méér dan waard!’ Lees het volledige interview hier!
Wil je graag meer weten over onze samenwerking met Dove? Check hier het artikel op ons online magazine.