Een plant-based weekmenu met Alpro

Branded content -

Met This Is Not M*lk brengt Alpro een planted-based product op de markt. De vraag is alleen hoe je zo’n product hot maakt bij gezinnen. Bij plantaardige voeding denken mensen vaak meteen aan vleesvervangers en extra groenten, maar eigenlijk kan je ook andere keigemakkelijke stappen zetten in de richting van nieuwe goede gewoonten. Plantaardige dranken gebruiken is er daar één van!

Bakt ze met This is not M*lk!

In 3 artikels liet Maison Slash gezinnen kennis maken met Alpro’s plantaardige drink. Het werd al snel duidelijk dat je het eigenlijk in alle mogelijke bereidingen kan gebruiken. Een simpele hack die je op weg helpt naar een duurzame levensstijl? Dat scoort altijd!

  • Totaal quality reads: 13.066
  • Leestijd: Gemiddeld 1min28

Kirsten Willems, Senior brand manager van Alpro: ‘Het is de kwalitatieve en toegankelijke content op Maison Slash die ons meer conversie zal opleveren.’ Lees het volledige interview hier!

Wil je graag meer weten over onze samenwerking met Alpro? Check hier een van de artikels op ons online magazine.