Praten over mentale gezondheid met CM

Branded content -

Mentaal welzijn. Sinds de helse corona periode wordt er veel over gepraat, en toch is het nog steeds een taboe. CM wil daar met BloomUp verandering in brengen. Maar taboes bespreekbaar maken, dat is een zware opdracht. Daarom klopte CM aan bij Maison Slash. Want relevante thema’s aan de oppervlakte brengen, daar is Maison Slash niet vies van.

Herkenbaar? #Klapterover

Samen met CM lanceerden we #Klapterover, een reeks artikels waarin ouders hun verhaal over onder andere hun postnatale depressie en parentale burn-out vertellen. Verhalen die duidelijk de aandacht van onze lezers grepen. En die hen hopelijk ook over de drempel trekken om erover te praten of hulp te zoeken als dat nodig is.

  • Totaal quality reads: 34.523
  • Leestijd: Gemiddeld 1min34

Maarten Wolput, Stafmedewerker Campagnes en Events bij CM: ‘Maison Slash durft gevoelige onderwerpen aan te raken, wat een enorme meerwaarde is voor merken.’ Lees het volledige interview hier!

Wil je graag meer weten over #Klapterover? Check hier de artikels op ons online magazine.